Roelof Kisteman

Assistent Accountant

Ik wordt gelukkig van klanten die snel schakelen na adviesgesprekken. Door de klanten goed te instrueren stroomlijn ik graag administraties.

Dit werkt snel, efficiënt en doordat we communicatief op dezelfde golflengte zitten reduceer ik foutmarges tot nagenoeg nihil.

Antoinette Bronkhorst-Vermeer

Office manager

Wat ik leuk vind aan mijn werk is het samenwerken met mijn collega’s om zo tot een goed resultaat voor onze klanten te komen. De afwisseling, dat je niet weet wat een dag gaat brengen. De ene dag gaat de telefoon vaak en heb je veel aanloop aan de balie.

De andere dag kan het rustiger zijn en kan ik mijn collega’s helpen met het uitwerken van cijfers van onze klanten. Ondanks dat ik niet al mijn werkzaamheden vanuit huis kan doen, wordt er wel altijd goed meegedacht mocht het niet lukken om aanwezig te zijn op kantoor, als bijvoorbeeld één van mijn kinderen ziek is.

Door de flexibiliteit die er is, is het voor mij mogelijk om te kunnen werken.

Duurzaam ondernemen

Neem een kijkje in ons kantoor

Het kantoor waar Van Klompenburg sinds 2019 is gehuisvest is een gerenoveerd winkelpand. Voor onze verhuizing is het pand opnieuw voorzien van duurzame materialen en is er gekozen voor een meer maatschappelijk verantwoorde manier van huisvesting. Denk hierbij aan zonnepanelen en een warmtepomp.

Ons kantoor is afgesloten van het gasnet en is qua elektra bijna zelfvoorzienend. Om dit te behalen maken wij gebruik van apparatuur dat als energiezuinig is bestempeld. Denk aan LED verlichting maar ook aan moderne computers die een stuk energiezuiniger zijn.

Ons kantoor in cijfers

14

Superleuke collega’s

650+

Klanten

2659+

Relaties